Bezoekers van Museum Møhlmann komen voor het merendeel via de A7 en de Ringweg Groningen, waarna de afslag naar Appingedam/Delfzijl wordt genomen: de N360. Aan het laatste stuk wordt tussen maandag 3 t/m vrijdag 14 september 2012 groot onderhoud gepleegd. Dit stuk is dan afgesloten. Er worden (lange) omleidingroutes aangegeven, maar die moet u negeren!

U volgt gewoon de N360 tot het plaatsje Ten Post. Daar slaat u bij het kruispunt (direct na de flitser!) rechtsaf, de Eestummerweg in. Aan het eind slaat u linksaf. U rijdt nu langs het Damsterdiep, het water waaraan Museum Møhlmann ook ligt. U hoeft dus alleen maar deze prachtige, kronkelende route te volgen (ca. 8 kilometer) om recht voor het museum uit te komen.

onderhoud N 360