Op 28 maart opende Museum Møhlmann het nieuwe seizoen met een sprankelende Voorjaarstentoonstelling die nog tot 7 juni te zien is. Het weer was bepaald nog niet in een voorjaarsstemming. Het was zelf uitermate triest en troosteloos. Maar dat weerhield de liefhebbers er niet van om de tocht naar het Noorden te ondernemen. De kersverse burgemeester van Appingedam en de 2e loco-burgemeester waren ook van de partij en genoten evenals het publiek zichtbaar van de ongeveer 500 aanwezige kunstwerken. Ook het Dagblad van het Noorden was aanwezig met verslaggever Erik Nederkoorn en fotograaf Peter Wassing. De oogst van beider pen- en fotovruchten vindt u in bijgaand artikel zoals dat op maandag 30 maart in de krant verscheen.

30-maart-2009