Aanbieding!

Klein kunstje, de wereld in je hand

15,00

Boek, uitgegeven t.g.v. de gelijknamige expositie Klein kunstje, de wereld in je hand, voorjaar 2018 in Museum Møhlmann.

Beschrijving

Bij de gelijknamige tentoonstelling verschijnt het boek 1:1 – Klein kunstje, de wereld in je hand dat vooral opvalt door de 1:1 reproducties van alle 246 originele kunstwerken. Dus precies zo groot als ze in het echt zijn.

Omvang: 280 bladzijden.
Formaat: 24,5 x 17 cm.
Illustraties: ca. 270 in kleur.
Uitvoering: harde band, gebonden.
Uitgeverij: Museumuitgave Museum Møhlmann, Appingedam.
ISBN: geen.

Deelnemende kunstenaars

Christiaan Afman, Elliot Allsop, Piets Althuis, Erik van de Beek, Maja van Berkestijn, Roland Beyer, Kees Blom, Wilfried van den Boorn, Paul Boswijk, Loes Botman, Hanna Bijlsma, Diane Brodie, Lidwien Chorus, Epko Cordèl, Robert Daalmeijer, Lionella Delcampo, Hans Deuss, Nicky Dijkstra, Siemen Dijkstra, Frans Dingemanse, Gerry Dobbelaer, Joost Doornik, Peter Durieux, Lydeke von Dülmen Krumpelman, Marcel Duran, Roel Endendijk, Jan Willem Eskes, Douwe Elias, Joke Frima, Frâns Faber, Hans Feyerabend, Flip Gaasendam, Jon Gardella, Haije Gemser, Jolanda Gilhuijs, Joggem de Graaf, Gabriël Gressie, Albert Greving, Hans Hage, Ad Haring, Jaap Hartman, Chris Herenius, Rutger Hiemstra, Annet Hiltermann, Christa Hoek, Aad Hofman, Martin Hogeweg, Martin Horneman, Stefanie Horneman-Ottens, Carel Huls, René Jansen, Monica Jonkergouw, Romee Kanis, Jannes Kleiker, Cis Koetse, Jannes Koetsier, Keimpe van der Kooi, Corry Kooy, Arend Kuiper, Anneke Kuyper, Gert Lambert, Rob de Lange, Jan van Loon, Edith Madou, Andrijana Martinovic, Debora Makkus, Yvonne Melchers, Arthur Meijer, Rob Møhlmann, Erik van Ommen, Panthaleon, Hans Parlevliet, Drago Pecenica, Jantina Peperkamp, Rein Pol, Grietje Postma, Yvonne Prinsen, Huib Rademakers, Adolfo Ramon, Henk Renting, Gezien van de Riet, Roelof de Roo, Ruth van Royen, Johan Scherft, Wikje Schoon, Robin d’Arcy Shillcock, Har Siekman, Anuschka de Smidt, Ingrid Smuling, Ben Snijders, Hilda Snoeijer, Ronald Soeliman, Ewald Sorbi, Ton van Steenbergen, Jan Jaap Stigter, Edith Stoel, Frea Stuurwold, Kees Thijn, Ed Ubels, Rien van Uitert, Hennie Unkel, Van der Vegt, Elysia Verhoeven, Ruud Verkerk, Harm Visser, Maya Vlaanderen, Wilma van der Vliet, Ton Voortman, Gerrie Wachtmeester, Aly van der Wal, Anita Walsmit Sachs, Cas Waterman, Zwaantje Weishaupt, Maarten Welbergen, Jittie Wildeman, Marianne Wilkens, Dorry van der Winkel, Marijke ten Wolde, Siegfried Woldhek, Hilde T. G. Wolters, Fiona Zondervan, Arne Zuidhoek en Erik Zwaga.

Categorie: Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,