Jan van Loon – 80 jaar onderweg, een overzicht

15,00

Beschrijving

Het boek Jan van Loon – 80 jaar onderweg, een overzicht verschijnt eind maart 2018 bij de gelijknamige tentoonstelling. In dit boekje beschrijft schrijver en samensteller Rob Møhlmann meerdere facetten uit en van ‘leven en werk’ van Jan van Loon. Ook zijn er gastbijdragen van Harry Tupan en Peter Tholen. Tevens is er een flink deel voor het werk ingeruimd. Al met al een zeer genietbare uitgave.

Jan van Loon is de tweede 80-jarige eminent grise die een overzichtstentoonstelling in Museum Møhlmann krijgt, mét daarbij een informatieve museumuitgave. De eerste was Har Sanders (1929-2010) in 2009.

Omvang: 96 bladzijden.
Formaat: 17 x 24,5 cm.
Illustraties: 125.
Uitvoering: zachte omslag, gebonden.
Uitgeverij: Museumuitgave Museum Møhlmann, Appingedam.
ISBN: geen.